Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

Distances līgums

Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs:  
SIA "ECO Life"  VRN 40203324186  
Ozolu iela 13, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV-2130
A/S "Citadele banka", kods: PARXLV22  konts: LV50PARX0027019850001
no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

1. Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču un pakalpojumu veidu un daudzumu. Pēc pasūtījuma noformēšanas pircējs saņem uz norādīto e-pastu apstiprinājumu par pasūtījuma veikšanu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot Interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 3 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.

Apmaksa

1. Apmaksa ar skaidru naudu vai ar bankas karti var veikt saņemot preci uz vietas veikalā, pēc adreses: Ozolu iela 13, Dreiliņi, Stopiņu nov. Tālr.: 29445436

2. Apmaksa ar kredītkarti/debetkarti (internetā).

Veicot priekšapmaksu, Jūs varat izmantot debeta un kredītkartes VISA, MasterCard, Maestro, ja esat aktivizējuši iespēju drošiem pirkumiem internetā. To ir iespējams aktivizēt savā internetbankā. Mirklī, kad kartes īpašnieka informācija, kartes numurs, derīguma termiņš un CVV ir aizpildīti, pasūtījuma summa tiks ieturēta no Jūsu kartes konta.

3. Bankas pārskaitījums ar rēķinu.

Piegāde

  1. BEZMAKSAS saņemšana mūsu veikalā Ozolu iela 13, Dreiliņi, Stopiņu nov. Tālr.: 29445436
  2. Piegāde ar OMNIVA pakomātu, pasūtijuma saņemšana 1-3 darba dienu laikā. Piegādes maksa Latvijas teritorijā 2,88  €.
  3. Piegāde ar kurjeru,  pasūtijuma saņemšana 1-3 darba dienu laikā. Piegādes maksa Latvijas teritorijā 7 €. Kurjera piegādes tiek veiktas tikai darbadienās.

2. Informācija par atteikuma tiesībām un strīdu risināšanas noteikumiem

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības pārdomāt un uzreiz atcelt pasūtījumu, informējot Pārdevēju par pasūtījuma atcelšanu
Pārdevēja darba laikā piezvanot uz tālruni: 29445436 vai nosūtot atteikumu uz mājaslapā
norādīto e-pastu: latvia.raypath@gmail.com vēl pirms pasūtījuma apstrādes.
Iemaksātā nauda pircējam tiks atmaksāta 7 dienu laikā pēc naudas saņemšanas Pārdevēja kontā.

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža,
nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz elektroniskā pasta adresi latvia.raypath@gmail.com vai rakstveidā, nosūtot uz adresi: SIA "ECO Life" Ozolu iela 13, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV-2130

Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.
Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam
uz adresi: SIA "ECO Life" Ozolu iela 13, Dreiliņi, Stopiņu nov., LV-2130
Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz  Pircējs.
Nauda tiks atgriezta 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Jūs esat nosūtījis rakstisku atteikumu.
Interneta veikals atmaksā naudu tikai uz atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma, pēc saskaņošanas;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

STRĪDU RISINĀŠANAS NOTEIKUMI

Strīdi par saistību izpildi tiek risināti sarunu ceļā. PIRCĒJIEM, kuri uzskatāmi par patērētājiem normatīvo aktu izpratnē ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktā kārtībā alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot PĀRDEVĒJAM rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

1. Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
2. Iesnieguma iesniegšanas datumu
3. Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Ārpustiesas strīdu risinātājs

Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisija
Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010
Tālr.: 65452554;
e-pasts: ptac@ptac.gov.lv
mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0

Maksa

Bez maksas

Valodas

Iesniegumus var iesniegt atbilstoši Valsts valodas likumam


3. Piegādātāja kontaktinformācija

Piegādātāja kontaktinformācija ir atrodama šajā mājaslapā zem sadaļas kontakti.

0